tillägnat till lillasyster

 
som rubrikem lyder så är det här inlägget tillägnat till min fina lillasyster rebecka.
min lillasyster är verkligen inte som alla andra, hon är unik.
hon är världens roligaste men även världens snyggste.
rebecka är inte bara min syster utan hon är även min bästa vän.
vi kan prata om allt, spelar ingen roll vad.
för er som inte känner rebecka så missar ni mycket!
hennes bästa egenskaper som hon har är:
ögonen
håret
rökarskrattet
förstående
sprallig
humor
fyllig röv
och massa mer.
såklart bråkar vi, men det gör alla. du vet rebecka att jag ofta tjatar på dig och 
blir irriterad när du lägger atombomber på mitt rum (höhö) nej men när du gör mitt
rum till en krigszoon och jag vill ha det fint.
men du vet att du är världens bästa lillasyster och jag älskar dig och är så stolt över dig!
 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

åh gud. vet inte vad jag ska säga! du är bäst med andra ord, jag är otroligt glad att jag har dig systeryster <3
ps kolla på din röööww! puss systrami loveu

2012-11-22 @ 17:15:22
Postat av: pappa

Vad fint du har skrivit om din syster:)

2012-11-28 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback