två år med hjärtat.

igår så hade jag och felix våran tvåårsdag. det firades med att fellan lagade middag åt mig, hihi söt! han kan verkligen verkligen INTE laga mat så därför blev det så himla gulligt när han lagade. han vet inte ens hur man kokar vatten, hih sötis. sen så myste vi till film och bara låg och gosa och pussades massa. fick även en asstor ros sen på kvällen när jag typ hade somnat så sprang han ner och skulle hämta "plånboken" fast jag sa att den låg i hans tröja som låg på rummet. så kom han upp med en ros och sa att han älskade mig mest, gullet. det där är min man det. han ska ju få sin överraskning av mig på lördag. inge gullig sak men den är rolig.

nej nu ska jag packa ner lite kläder och sätta på mig skorna så emelie kan hämta upp mig. vi ska ha lite myskväll. jaa det var väl allt jag hade att säga.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback