trollmaddis.

afrodansen igår var svinkul. hihi kan inte tänka mig själv dansa, men det gör jag och jag tycker det är askul.
jag var faktisk duktigt idag. jag cyklade till skolan och hem. dock så regnade det när jag skulle hem men äsch. haha så lät det inte när jag cyklade kan jags säga, hihi. snart ska jag byta om för ska iväg på gymnastikträning. ska övningsköra dit. ska hämta upp camills. sen efter träningen så ska jag duscha där sen så ska vi tjejer nog plugga. aja nu måste jag rappa på.
PUSS!



mamma säger alltid att jag ser ut som ett litet troll och det har jag börjat tyckte jag med faktiskt. trollmaddis!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Jag kan inte heller tänka mig själv att dansa - men det går ju bra! Längtar tills vi får göra lite mer avancerade steg! :)

2010-09-17 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback