jag saknar dig min fina ponny.

åh jag saknar rebell så otroligt mycket. jag sitter här och fäller tårar för att jag saknar honom så mycket. människor som inte håller på med hästar vet inte hur det känns dom tycker säkert jag är jättetöntig som saknar en häst liksom. men en häst är så mycket bättre än en människa. jag önskar jag kunde få vara en vild häst och sproinga fritt med rebelle ibland. slippa alla beskymer och bara få vara fri. älskar dig bebbe och kommer alltid att göra det gosis.
det värsta är att jag vill inte hälsa på honom. eller jo jag vill hälsa på honom, men jag vill inte åka till hon som äger honom. jag tänker att om jag väl åker dit då kanske jag ser att rebell inte har det nå bra och inte mår bra. då kommer jag inte klara av det och känna mig som världens sämasta människa på hela jorden. för han är verkligen värd det bästa på hela jorden den ponnyn! och det värsta är ju att jag sålde ju inte han till henne med egen vilja. utan mamma bestämde ju de..jag ville inte för hon red så jävla dåligt rent ut sagt. usch. och det här hjälper ju inte att jag läser på facebook.

"Mysigt mysigt Miranda är hos mig i dag och red eller misshandla stackars Rebell;) Beror på hur man ser detXD♥"

usch stackars min fina ponny...


Kommentarer
Postat av: pauline

jag förstår precis hur du känner! är i exakt samma situatuion men trots att hon som köpte sappis inte red superbra så vet jag iaf att dom tar hand om henne! men om dom skulle skriva sådär på facebook skulle man ju fan inte bli glad :( men det blir nog bra maddis <3

2010-09-09 @ 17:23:23
URL: http://www.nattstad.se/paulineborger
Postat av: Anonym

ja jag har sätt det på din blogg och så. det är hemskt :( usch...

nej eller hur det gör inte saken bättre..tack pauline <3

2010-09-09 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback