blev inte som jag hade tänkt.

var ute hos fellan och myste igår. vi skulle ut på min överraskning idag..men det spöregnade hur mycket som helst imorse så jag ringde och avbokade tråkigt nog. men jag tänkte inte rida i regn i tre timmar, hur kul är de? inte alls kan jag säga. usch nej. så jag coh fellan låg och pratade om massa störda grejer. hahah min pluttis då. sen vid ett tiden så åkte vi ner på stan och jag var smakråd åt felix. louise fyller nämligen år imorgon så han köpte en present åt henne. finfin.
sen så mötte vi upp felix mamma och louise och satt oss och fikade i pluss och lyssnade på tanter som stod och sjöng, hihi söta.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-25 @ 22:03:00
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: maddis

jag vet inte vad det är :( men visst kan jag läsa din blogg och så, jättefin blogg hade du!

2010-09-26 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback