SOMMAR!

gården var väl trevlans. jag och emelie åkte till simons lägenhet och plinga på. men inte tusan var det någon som öppna inte då skriver felix att dom har gått till avestavallen och glömt säga det till oss, hah troligt. men men vi börjar traska dit och när vi väl kommer dit så slutar det och dom tränger in sig i lars bil och kör iväg och vi blir kvar. men som tur va så var emelie och maddis där så vi fick skjuts av dom på deras cyklar, hih. sen så blev det bus hos simon med lars, daniel, johan, dennis, holm och micke en stund. sen så åkte vi hem och felixen sov hos mig.

idag har jag och felix haft mysdag och varit ute och lekt med hundarna och solat i några timmar. sen så fick jag mig en tur in i ett träd pågrund av att felix är så rolig och har mig på sina axlar och råkar gå in i ett träd flera gånger om så jag fick massa äcklig kryp på mig. men det var lurre sen för då fick jag massa pussar. idag är det faktiskt våran ett år och åtta månader, så puss på min älskling.
puss!



haha jag och felix som busar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback