31/05

okej jag kan väl berätta lite snabbt vad som har hänt under dom här dagarna. på lördagen så åkte jag först till emelie sen så åkte vi till broman och hade det jättetrevligt med grabbarna. sen så traska vi ner på stan och träffa annat trevligt folk. kvällen slutade väl inte så bra dock men jag hade det roligt ändå.

på söndagen så hade vi gymnastik uppvisning i åvestadalskolans gymnastikhall. det gick faktiskt bra. vi hade på oss en "ny" dräkt. den var faktisk jättefin, hihi.

ja det var väl allt jag hade att säga. eller nej på onsdag ska jag hem till joanna och hjälpa henne med ett slinga hennes hår så hon blir snyggare tills hon flyttar :(

och så är det ju bara fyra dagara kvar till GREEN DAY! jag döööööör lite granna över det, men det kommer bli så sjukt roligt och bland av det bästa som kommer hända i mitt liv.
puss!





bilder sen uppvisningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback