upp med mungipan säg.

de måste vara något fel på mig för jag kan inte plugga! ja, de låter ologiskt men jag kan verkligen inte koncentrera mig eller ta mig an och sätta mig och läsa eller göra de jag ska göra.
jag säger bara HATA natur just nu.
jumpastiken gjorde mig i alla fall på bättre humör idag. vi fick se vårat fristående som vi ska tävla med senare, läskigt. men de ska ändå bli roligt att få tävla, även fast jag inte alls är någe bra men äsch jag tycker de är kul så de är huvudsaken tycker jag.
nu sitter jag här och lyssnar på starstrukk för att försöka bli lite peppad och motiverad att få bra på provet imorn, men de kan jag nog bara glömma..
puss!

Kommentarer
Postat av: andreas

de klararuuuuuuuu madde :)

2010-02-24 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback