morgonpigg?

imorse så vaknade jag klockan halv tio och gick upp tio och de är jättetidigt för att vara mig, så jag kanske har tagit och blivit morgonpigg. men de tar jag som en bra sak för de har jag alltid velat varit, hih. så när jag gick upp så tänkte jag att jag skulle göra mig en bra frukost för ovanlighetens skulle, men de gick inte så bra. jag skulle försöka mig på att koka ägg men dom sprack och allt rann ut, så inge mer ägg kokande själv här härdan efter.
idag så ska jag rida sen så ska jag nog åka till emelie sen så ska vi partajja ikväll. så det här blir nog en bra dag skulle jag kunna tro. eller en tragisk sak händer idag, felix åker till sälen idag och kommer inte hem förns på torsdag kväll. hur ska jag klara mig? hih nejdå jag klarar mig, men nu ska jag gå in och slänga mig på beckan så hon vaknar till liv så vi kan gå ut och rida.
puss!

Kommentarer
Postat av: andreas

failar du på och koka ägg madde xD



haha vart ska ni partajja ? :o

2010-02-27 @ 13:53:40
Postat av: Moster Linda

Fin blogg! Och plugga är inte alltid superroligt, men man fixar det. Se bara på mig: yr som en höna med ögonbindel, och ändå fixade jag 4,5år på högskolan (att jag river ner halva inredningen och kanske är flummigaste läraren i europa talar vi tyst om, hehe). PUSS!

2010-02-27 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback