inte bra.

haft jumpastik träning i två och en halv timme och de gick väl ganska bra. fast på slutet av träningen så hände en läskig sak. vi hade styrka så då va en station att man skulle hänga i ribbstolarna och lyfta upp benen, men i varje fall när camills skulle gå ner för ribbstolen så typ ramla hon och vricka till foten så hon fick en stor knöl under fotknölen som va fylld med blod. asläskigt. jag har inte hört med henne än hur det gick men jag tror de gick bra.
nu så sitter jag här för jag vill inte gå ner för sonnys nya ägare är här så jag vill inte se när dom lastar in han i transporten..men jag har varit ute och sagt hejdå till honom i varje fall.
aja ska väl sitta här en liten stund till sen ta mig en dusch och sätta på en film och dricka varm oboy och mysa med vovvarna.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback