den tjugoandra december.

har varit en sån himla bra dag det här. började halv elva och då var det fika med klassen. vi gjorde viskleken, pratade, åt vårat pris sen i förrgår från sp-dagen. hihi.
sen så gick jag och syster ner på stan och införskaffade mig dom sista julklapparna och beckan alla sina. hehe jag valde min julis, fiiiiin.
idag så är det min och fellan 2 år och 3 månader så vi har lite julmys senare ikväll ska vi byta julklappar. usch det här är sista gången jag ser min man på typ två veckor. åker utomlands på lördag! iiiiiii
sen så får jag ju inte glömma att berätta att joanna var med oss i skolan idag. åh vad jag har saknat joanna.
nej nu ska jag och fellan sätta på en film och gosa järnet.
adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback