sanningen.

eftersom att min familj är så seg på att sätta på filmen så tänkte jag skriva några saker om mig som inte många vet tror jag. hihi.

* jag är rädd för att spy.

* jag tycker ärr på kroppen är jättefint. jag tycker det visar att man har gjort nåt i sitt liv.

* om jag nyser tre gånger så blir jag rädd, jag tror det ger otur att nysa tre gånger..det ska vara två gånger då är det okej.

* jag måste somna med täcket över örat när jag sover själv. tror att det ska komma en spindel ner i en tråd och krypa in i örat...usch.

* jag hatar när folk smaskar och tuggar med uppen munn, det är bland av det värsta jag vet.

* jag går fortfarande i rutor, hihi. sånna som ligger tex. på stan, helst dom vita.

* mina ögon är ojämna. eller det ena ögat är högre upp än det andra, så vitan syns under det. irriterande som fan måste jag säga när man vet om det.

* jag tycker inte om mina fräknar.

* mitt ena födelsemärke är på ögonlocket och det andra är under foten. tard? aaa.

* älskar att äta en ostskiva rullad med majonäs, mums!

jaa det var väl allt jag kom på och dom är klara dessutom.
puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback