bus.

i torsdags så busade jag med emelie och fia. vi åkte på någon fest i brovallen, kände typ inga men de va askul ändå tyckte jag. jag och fia vi dansade typ hela kvällen, hih man blir så glad av att dansa när man festar tycker jag. emelie sov hos mig under natten också.
på fredagen så ringde emelie och väckte mig, hon ville att jag skulle följa med henner ner på stan. sen när vi väl kom ner så upptäckte vi att inger var uppet och då blev vi ju super glada om man säger så...så vi satt och vänta i sisådär en och en halv timmer på skjuts för att det inte gick några bussar. kul!
när vi väl kom hem så la vi oss och kika på en asbra film, sen så fixade jag mig och åkte ut till älskling. vi åt middag och påskgodis sen så har vi nött prison breakm, wiee.
nu sitter jag hemma hos emelie och peppar henne för hon ska bort idag, hehe. men men ha en bra kväll så får vi se vad jag ska hitta på för något.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback