trevlans.

okej idag så försov jag mig, hihi. när jag väl kom till skolan så satt jag mig och sola. sen så kom camills, ewe och joanna och sa att vi skulle ner på stan och äta på kina. asgott och asmysigt! sen så hade vi lite matematik sen idrott. vi körde en asrolig lek. och vi fick prata med thord om hur man låg till och jag har tydligen vg på alla grejer vi gör. haha blev ganska så rejält chockad. men men det var ju super bra iallafall.

sen så gick jag, camills, ewe och robin ner på stan igen. robin skulle äta på thai så vi joina sen så gick vi tjejer ner på stan och kikade efter sommarkläder. sen så blev det gymnastikträning. sista träningen var det...men vi börjar igen i juni.

imorn så ska jag slinga joannas hår sen så ska jag åka och hämta ut min väska som har blivit färdigtryckt. och på torsdag så ska emilia med mig hem för att rida min kära ponny. hah kan bli roligt att se vad han ska hitta på för bus med henne. senare så ska jag ta med mig all min packning och dra mig hem till robin för där ska vi alla sova. jag, felix, camilla, lars och robin då, för vi ska ju somsagt på självaste green day. hih nej nu ska jag duscha men ha det så bra.
puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, men det är ju juni nu? Då fortsätter väl bara träningen som vanligt? ;-)

2010-06-02 @ 13:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback