tionde januari

 
Tänk att snart blir jag hela tjugofem år, halvvägs till femtio. Jag har faktiskt lite åldersnojja men samtidigt ser jag fram emot att bli äldre och klokare förhoppningsvis. Jag vill egentligen ha en fest för att fira att jag blir gammal och klok men tror inte jag orkar fixa en så vi får se hur det blir. Dessutom är det inte så kul i vintern, kanske blir en sen födelsedagsfest i sommar med bara ben? Det lät ju inte helt fel måste jag säga!
Mitt liv har varit ganska tungt hela december, jag har stått mellan olika val och min familj har haft det svårt. Nu börjar det kännas bättre och jag är taggad på detta år vad det har att erbjuda mig. Tänka dela med mig av mina mål jag har inför året för att jag ska må så bra som möjligt. 
 
  • Äta mer vegetariskt för djuren och klimatet skull
  • Äta mindre socker för att må bättre
  • Komma tillbaka till min tränade kropp 
  • Tatuera klart min arm
  • Klara skolan
  • Göteborg i sommar
  • Weekend i höst
  • Kommunicera mer med mina nära och kära!
    Med det menar jag att jag måste bli bättre på att berätta hur jag mår, vad jag känner med mera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback