tjugoförsta oktober

hej mina små bloggisar!
jag har bloggat dåligt för att jag haft mycket att göra.
har bland annat påbörjat en simlärarutbildning.
har 40 timmars praktik kvar sen en hemtenta uppstas på 10 timmar, 
sen ett slutprov som ska ta 8 timmar. så har lite kvar att göra innan jag 
är klar. ska bli så skönt att vara utbildad!
annars då?
jodå, är mycket jobb och mycket hemma. 
men allt kommer vara värt det. älskar min lilla familj mest av allt på denna jord.
träningen går sådär men jag kämpar på med den. ikväll är det boxning som står på schemat!
älskar det, så himla kul!
vad som mer står på schemat är :
 
6-7 november, stockholm med hela familjen
15-18 november london med linnea och camilla
 
känns kul att ha något roligt att fram emot, det behövs i detta regn pch rusk.
puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback