sjätte juni

 
nu ska jag göra något jag aldrig trodde jag skulle göra!
jag har aldrig varit såkallad "tjock" men jag har faktiskt varit ett litet svullo.
bilderna till vänster är tagna för ett och halvt år sen ganska precis. 
tränade inget, åt allt jag ville ha, mådde sådär.
bilderna till höger är tagna idag, tränar flera dagar i veckan försöker äta gott bara på helger, 
mår mycket bättre. 
det här inlägget är mycket till mig själv, kunna se att det faktiskt har blivit stor skillnad! 
hoppas jag peppade någon, men framför allt mig själv :)
puss och kram 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sjukt bra jobbat tjejen! Wow säger jag bara!

2014-06-06 @ 00:43:35
Postat av: Stina

Grymt jobbat, gärna mer före och efter bilder då det är sjukt inspirerande för mig att fortsätta med min träning! :) keep it up!

2014-06-06 @ 00:59:25
Postat av: lovisa

Jätte bra jobbat! förebild är vad du är madde :)

2014-06-09 @ 01:26:07
Postat av: madelene

men åh tack så jättemycket tjejer!!!

2014-06-09 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback