femtonde janurai

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - signe

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - måste man svara på den?

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - titanic

4. Har du bra självförtroende? - det går lite som en bergodalbana måste jag säga

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - krypa ner i min varma säng eller åka någonstans exotiskt

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - resa, bartenderutbildning och andas!

7. Beskriv ditt drömutseende.. - haha....typ candice från vs

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - mamma

9. Någon du har kysst - haha, victor

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - allt sparat ute i bon tills mina småttingar kommer sidu

11. Den du senast sov över hos - mamma och pappa

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - louise

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - ja annars skulle jag väl inte ha den?

14. Vad väljer du, godis eller chips? chips alla gånger

15. Berätta två saker som dina läsare antagligen inte vet om dig - jag har en hudsjukdom som jag och min familj kallar froggel haha. det ser typ ut som småfinnar på mina överarmar, jättetjusigt :)))) sen så rodnar jag överdrivet lätt pågrund av att jag ätit medicin, också jättekul, verkligen :)))))

16. Hur uppvaktar man dig? - jadu, jag är ganska lättcharmad måste jag säga

17. Har du rykten efter dig? - haha jag kommer från en byhåla så klart som fan jag har!

18. Din absolut sämsta egenskap? - att jag blivit lite tillbakadragen pågrund av jag rodnar superlätt nuförtiden....det suger stjärt

19. Din bästa egenskap? - att jag är en väldigt positiv och glad person, sen så är jag väldigt ärlig och står för vad jag tycker

20. En låt du är beroende av? - just nu. i see fire - ed sheeran

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - ja det tycker jag! :* :*

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - victor

23. Kan man vara vän med sitt ex? - självklart, det är jag nu!

24. Har du kysst en kompis? - pussar ofta på mina fina vänner

25. Hur ofta dricker du alkohol? - när jag känner för det och om det är något speciellt oftast

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - så länge man inte låter det ta över ens liv och skapar sig ett beroende skiter jag i vad folk tar eller inte tar

27. Vad hatar du? - otrohet, folk som ljuger och orättvisa

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - för en kort stund, ja. aldrig prövat  dock, men ja jag skulle ge det en chans. för älskar man någon så ska man kunna klara allt i princip

29. Vad handlade din senaste dröm om? - stressdröm om jobbet...yay

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - lite för mycket enligt mig och det är bara det som spelar roll. vad jag tycker och känner

31. Hur lång är du? - haha jadu, jag vet inte...typ dvärg juuu

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - festival, känn ingen sorg

33. Vilken är din favoritplats? - i victors famn och hästryggen 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - twilight

35. Ditt humör för tillfället? - jag vet inte riktigt...stressad och orolig

36. En vacker person? - min syster

37.Har du instagram? - jajjemen, madduth!

38. Vem kramade du senast? - bella

39. Vem träffade du senast? - johanna

40. När slog du dig senast? - idag, fyfan gjort rövont

41. Någon du vill träffa? - idag vill jag bara kramas med mamma

42. När grät du senast? Varför? - förra veckan

43. Sminkar du dig varje dag? - sätter bara på mig ögonbrynen varje morgon haha

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - min faster, den förväntade ni er inte va. suck on that

45. Är du helsvensk? - dvd

47. En artist du inte gillar?  - de som sjunger den där dryga låten jag inte vet namnet på...

48. En artist du gillar? - the weeknd

49. Vad är det bästa som hänt dig? - att jag fixade skolan, att jag har lärt mig av mina misstag och är prtoligt tacksam över det jag har

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - om jag fick drömma, veterinär. annars mamma, någons fru, pensionär. räcker det?


Kommentarer
Postat av: Julia Storm

Jag snor den om det är okej? hihi :)

2014-01-17 @ 14:40:23
URL: http://stormjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback