elfte december

hej mina vänner!
igår beställde jag hem två klänningar från nelly och jag hoppas innerligt att de sitter som en smäck. är lite skeptiskt över de dock... båda är tighta och den ena är mörkblå. hör ni blå! jag som  varken klär eller trivs i blått haha. men den är så himla fin så hoppas det väger upp. 
igår var jag även på luciafirande som vilmer var med i. han var såååå söt! han var en liten tomtenisse. gosen.
hur mår ni idag? jag vaknade varm och ont i halsen, så som jag har vaknat i princip varje dag sen jag kom hem från London rättare sagt. blä på de. sen efter typ två timmar så är det borta, hah. hoppas på att det ska bli en bra dag, jobbar dock kväll. ha en bra dag iallafall!
puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback