hela huset

ligger i soffan med datorn på magen och lyssnar på veronica maggio.
det känns lite som mitt liv har stannat till. måste komma på något så mitt liv
börja tick på igen. vill verkligen ut och resa tillexempel.
jag hinner tänka för mycket när livet står still, det är både bra och dåligt
att hinna tänka mycket. man hinner tänka på alla de saker man verkligen älskar,
men hinner tänka på de saker man stör sig på, tänka på de saker som skulle 
kunna gjort en stor skillnad. hm. 
jag har tänkt mycket på hur mycket och lite man uppskattar och underskattar 
varandra. jag har kommit fram till att jag uppskattar nog alla mina nära mer än
vad jag behöver. jag kan förklara saker om mina nära som de säkert inte har en
aning om mig. jag menar inte att mina nära är dåliga på något sett men att jag kanske
borde fokusera mer på annat än att tänka på smådetaljer som egentligen inte spelar någon
roll. ha en fin kväll. detta är lite utav mina funderingar för tillfället, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback