ta hand om er mina hjärtan, det blir bättre.

vet du vad? Du är värd han som dör för dig. Han som gör allt för dig. Han som aldrig, aldrig någonsin släpper taget om dig. Han som älskar varenda sekund med dig. Han som aldrig någonsin skulle såra dig. Han som älskar dig för den du är. Han som varje dag visar dig sin uppskattning och kärlek. Han som är livrädd för att förlora dig. Han som får dig att känna dig som världens vackraste människa på hela jorden och han som endast vill vara med dig, bara dig.

 Jag vill inte att du ska vara ledsen över någon som inte värdesätter dig över allt annat. Och jag vill inte att du ska vara med någon som inte är beredd att gå lika långt som dig. Lova mig därför att aldrig någonsin, aldrig, aldrig, någonsin nöja dig. För både du och jag vet att att han, han som skulle dö för dig och som aldrig skulle släppa taget om dig, han finns där ute någonstans. Och när ni finner varandra så kommer du förstå.

jag har inte skrivit detta själv, men ville dela med mig av det.

för faktiskt så har hon så jävla rätt! så hoppas ni fick er en tankeställer mina små bloggläsare.

pussar

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så JÄVLA sant! puss påre maggan

2013-11-24 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback