nemo ♥

 
älskling, jag saknar dig.
jag ville inte ens att det skulle bli såhär...
jag hann inte ens säga hejdå till min bebis.
ligger bara och tänker på hur rädd du är, att du inte förstår varför
din mamma har lämnat bort dig. hon som älskar dig över allt annat på hela jorden, 
hon som beskyddar dig mot rut, hon som ger dig mat, hon som ger dig kärlek när ingen 
annan vill. din bästa vän. 
vill inte gråta mig till sömn idag igen...
du är inte "bara" en svart och vit katt.
i mina ögon kommer du alltid vara min lilla bebis som jag matade med nappflaska 
för att du inte hade någon mamma.
jag är och kommer alltid vara din mamma nemo
 

Kommentarer
Postat av: LG

NEMO <3

2013-01-25 @ 00:54:29
Postat av: pappa

Vad fint skrivet <3

2013-01-27 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback