femtonde januari

VAD HETER DU?
madelene ida jeanette thunström

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT?
nepp

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV?
haha ja

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS?  
" Vi myste jättemycket inatt, fast jag tror inte du märkte det schnårkmästarn haha :* "

VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
victor

BRUKAR DU GOOGLA? 
japp, hur ska jag annars ta reda på saker och ting?

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
det kan du skriva upp att jag har!

HUR SVARAR DU I MOBILEN? 
aa hallå om det är någon jag vet om det är ett okänt nummer svarar jag hejhej det är madelene thunström

VEM RINGDE DIG SENAST?
virrepirre

BRUKAR DU KOMMA I TID?
tyvärr så är jag en tidsoptimist...men har blivit hundra gånger bättre än förut iallafall. wiee

NÄR MÅR DU BRA?
efter jag tränat, när jag får somna i victors famn, när min familj och vänner är glada

HUR KÄNNER DU DIG NU?
hm. jag är rätt slut i kroppen och huvudet. jag är neutral 

ÄR DU SMART?
smartare än de flesta tror! så ja det är jag

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
oboy eller juice

ÄR DU BLYG? 
nej det kan jag inte påstå. men jag tycker däremot att det är jobbigt att snacka med nya människor och så,
det är jobbigt och man måste anstränga sig då. så man kan nog få den bilden att jag är blyg, men i själva
verket så är det bara jag som är lat och inte orkar anstränga mig haha


HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
hm. nää tror fan inte de, omg not yolo :O

VAD GÖR DU IMORGON?
äter en bra frukost jobb 12-21 sen är jag hundvakt

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
äckliga ljud, smaskande personer och snor...

VAD LÄNGTAR DU TILL?  
till min födelsedag, min och sebastians födelsedagsfest och min och victors 1års dag.
annars så är det väl inte så mycket mer haha. sommaren också såklart

VILKET ÅR ÄR DU FÖDD? 
20 januari 1993

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU?
ja faktiskt! brukar typ aldrig ha det och dessutom så hör de ihop hah!

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?  
jag minns inte jag grät senast faktiskt!

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
aa skitpinigt

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER? 
nää :( brukar sno lillasysters ibland 

HAR DU NÅGON PIERCING/TATUERING? 
fyra tatueringar, revbenet, skulderbladet, insidan på armen och fingret
fyra piercingar i öronen, naveln och tungan

VILL DU GIFTA DIG? 
självklart! 

GILLAR DU ATT DANSA?
hahah...för mig själv när jag städar och när jag är full.
då tycker jag själv att jag borde toppa i sytycd haha!


TYCKER DU OM SUSHI? 
aldrig smakat faktiskt! men jag tror jag tycker om det hihi

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS? 
jappknapp

KNÄCKER DU DINA FINGRAR? 
gjorde det mer förut. men det händer ibland, lika så med tårna

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE? 
mammas gata

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
raka benen haha...

HAR DU SNYGGA SKOR?
jaa annars skulle jag väl inte köpt mina söta tantskor

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
nepp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
inte i den hemma hos mig, men den jag sov i inatt så var det victor jag sova med

TRE FAVORIT FÄRGER?
lila, vit och rosa

VAD ÄR KLOCKAN NU:  
18.55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback