åttonde december


ligger i soffan på jobbet och fruktar för snart är min rast slut. vill bara hem och gosa i min stora säng med victor och hundarna. har så jävulskt ont i mitt ögonbryn btw. igår när jag gymmade så gick just den maskinen jag körde sönder så den knockade mig med all kraft i ansiktet och det var ögonbrynet och under ögat som fick ta all stryk. ajjajjaj...
 
läste nyss Camillas blogg och kände att jag sakna henne extra mycket. fina kloka camilla. 

idag efter jobbet ska jag inte göra någonting, typ kolla på en film som jag aldrig hinner göra annars. sen bara mysa under en varm filt.
puss och kram 


Kommentarer
Postat av: camilla

Åh saknar dig med maggan!!

2013-12-08 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback