I wanna show all my haters love

sitter här och funderar. det var längesen.
jag tycker att människor är så konstiga varelser.
hur man kan tycka om någon så mycket och sedan bara sluta. 
så kan det ju inte vara, så kan inte hjärnan och hjärtat fungera.
så fungerar inte min hjärna och hjärta ivarje fall. 
de jag väl har börjat älska kommer jag alltid älska. och tror mig det gör jag.
jag tror att människor vill skydda sig genom att säga att man hata den man älskat så mycket innan.
men vad hjälper det? att intala sig själv något som inte ens stämmer?
jag säger som camilla skrev på sin blogg. att får höra eller att känna att man älskar någon är en jättestor grej.
jag älskar. ja jag älskar er som älskar mig, jag älskar er som inte ens besvarar mig, jag älskar till och med er som hatar mig idag. 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dig mäggi :D hihi

Svar: love u kamelen!
madelene

2012-10-22 @ 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback