I really need you.

nu tänker jag skriva av mig lite.
läs eller inte läs, gör som du vill.
allting känns så tung just nu bara.
verklligen allt. det är väldigt jobbigt
att känna så varje dag.
det är som en spärr i min kropp.
jag vet en sak som jag behöver.
min häst, mina fina rebell.
usch vad jag saknar honom.
känns inte bättra av att höra
att han ska utlämnas på foder.
vill bara åka och hämta honom
och pussa på honom och höra honom
frusta när han står och äter sitt hö.
bebis.
men tyvärr så kan inte bara min
häst släppa min spärr tror jag..
det är hela min omgivning.
nej är bara deppig och känner
mig typ aldrig glad längre.
nu ska jag sluta.
ska försöka plugga lite filosofi.
puss&kram /deppigtjej

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är jobbigt när man känner så :( om det är till nån tröst så händer det alla i olika skeden av livet. Det suger...men jag tror att man måste va deppig i bland för att kunna känna sig glad. Om du vill kan jag lära dig lite övningar jag fått lära mig på KBT? Det tar inte alltid bort det onda, men man slutar grubbla och lär sig släppa saker. Och om inte det hjälper så finns det folk som kan ta bort spärren. Lovar. puss

2011-10-05 @ 03:00:57
Postat av: yvonne

ja mormors lilla tjej alla har sina svackor hela livet jag vet hur du känner men du skall veta att allt går över Kan du inte ta en häst på foder om det nu är det som trycker dej.Du vet Madde att jag finns alltid för dej om et är något som jag kan hjälpa dej med älskar dej från din lilla mormor

2011-10-07 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback