gypsy.

gypsy, det är en låt som kan få mig att börjar gråta.
min valborg blev faktiskt bättre än jag trodde.
hade det jättetrevligt hemma hos adam.
sen så gick vi ner till stan, så så åkte några hem
till lidas på efterfest. jag och felix skulle bara stanna
ett liten stund, i väntan på skjuts.
men så blidde det icke. felix faila med skjuts.
så då fick mamma madde ringa efter skjuts.
tack fredrik! vi kom hem till felix runt 3 halv fyra.
var verkligen behövligt att träffa och prata med han
som jag är behöver mest i världen.
idag har vi kikat på prison break och
bara myst. sen så åkte jag och tränade
lite gymnastik.
sen så måste jag bara berätta om hur sjukt
trött jag är på skolan. eller jag tycker det är
kul att vara i skolan och så, men inte om man
ligger efter i alla ämnen..vilket jag gör.
så imorgon ska jag vara hemma och ta igen
har jag tränk. oj, blev ett långt inlägg. hihi.
sov så gott, för det ska jag göra! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback