walk me home.

gick hem i regnet med min vän sebastian även aka wingman.
det var riktigt trevligt faktiskt.
idag är jag jättetpl dock. avbokat mitt teoriprov då blev alltså uppkörningen
och avbokad. avbokade för att jag hade inte klarat teorin. varför kan inte jag
plugga som alla andra människor på jorden?!?!? körningen hade jag lätt klarat.
åh fuck. sen så tänkte jag muntra upp mig själv genom att boka tatuerings tid.
nej men då är dom på semester till den 27..så får väl ringa då då.
lite senare idag ska jag hem till felix och louise, hah. nej men jag ska
ta med mitt marsvin till louise. för båda våra marsvin har mist sina kompisar
så vi tänkte att dom kunde blir kompisar.
vi får se hur det går med det, för teo kan vara lite haggig.
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback