hard time loving you.

ojojoj. har inte haft tid att blogga.
förlåt! men nu så.
i torsdags så kikade jag på student lekarna.
efter dom så åkte jag och morgane hem, duschade
och fixade oss. sen kom louise hit, skulle nämigen sminka
och fixa hennes hår inför balen. hon blev så fin så.
sen på kvällen kom det hit massa trevligt
folk. vi grillade, sjöng, drack och hade det
allmänt trevligt.
igår så åkte jag hem till felix på studentmiddag.
fick träffa noa, felix brorsson. sötaste ungen!
kom hem vid halv åtta tiden, vid åtta var jag klar.
då kom emlie och hämtade upp oss sen drog vi vidare
hem till albin på lite firande inför sommaren.
en mycket trevlig kväll må jag säga!
idag är min fransk i falun. när hon kommer
hem ska vi nog hem till camilla och grilla med dom
andra franskarna och svenskarna.
nu ska jag åka och köpa thai.
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback