du tror dig vara storslagen.

jag vill börja med att säga att min mamma är det starkaste
personen som finns. hon är verkligen en person jag ser upp
till. mamma opererade sig igen för en veckan sen, hennes sista chans.
det finns inga fler operationer man kan göra.
jag hatar att se dig ha så ont varenda dag och att veta att din livslåga
är näst inpå släckt. jag vill bara att du ska bli frisk så du kan leva ditt
liv igen. love u
igår så körde jag, det gick bra.
sen vid midnatt kom marcus och oskar och hämtade mig. vi skulle nattbada.
vi drog till utsund efter massa om och men. henke och emilia hakade på också.
vi grillade korv, badade och hade det mysigt.
sen vid tre tiden åkte vi. jag åkte med marcus och oskar. det är ju en åktur av
sitt eget slag kan man ju säga. vi stannade och tittade på olika djur. sitzing i folkärna
blev det också. sen släppte dom av mig hos hjärtat.
vi kollade på en asbra film idag! water of elephants, rekomenderar den starkt.
har även hunnit med filmkväll hos emilia men några nötter.
nej nu ska jag sova. för imorgon ska jag besikta bilen och skjutsa mor min till sjukhuset.
PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var så fint skrivet av dig min älskade madde <3 Jag kände hur mina ögon fylldes med tårar när jag läste hur du känner. Jag känner varje dag att jag får ångest för denna smärta att ni mina älskade barn ska tycka att jag är en dålig mamma för jag inte har samma ork som förr. Men jag kämpar för dig och Rebecka.

2011-06-17 @ 23:36:03
URL: http://madelenethunstrom.blogg.se/
Postat av: [email protected]

kära madde det var vackert skrivit även jag fick flera tårar i mina gammla ögon Jag har alltid sagt att din mamma är den tuffaste som finns mormor yvonne

2011-06-20 @ 08:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback