what a girl wants.

idag har jag haft en bra dag faktisk. eller dagen började med att jag var svintrött (som vanligt). men jag tvingade mig upp och begav mig till skolan.

kom hem från träningen för ett tag sen, fett skönt att träna. gjorde ett styrke test. gick väl bättre än förväntat.
sen när jag kom hem så gjorde jag en soppa som jag har kommit på själv, hihi. asgod!
sen nu när jag satt mig här så såg jag att jag fått ett mail och det var från min fransk! och hon verkar faktisk bra ändå. så jag ser verkligen fram emot att åka till frankrike.
nej nu ska jag sitta här och lyssna på lite musik och bara chillerilla.
sen så måste jag ju även tillägga att det är fan snart dax för min första tatuering, gaaaaaah. nästan vecka ska jag dit och fixa text och kolla så att det blir bra.
sen den 8:de februari klockan tio ligger jag där och blir gaddad, iiiiiiii
auf wiedersehen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback