dag 4 - min bästa vän.

okej jag har många bra vänner som är underbara och fantastiska på olika sätt.
men min absoluta bästa vän som jag litar på till tiotusen procent är emelie. hon är min andra halva.
vi har kännt varandra sen lekis. och varit bästa vänner sen då.
en liten töntig sak som vi prata om här om dagen var att, när jag till exempel är på en fest så är inte hon där då känns det som att det är nåt som fattas hela tiden. typ att man har glömt satt på sig örhängen. haha okej dåligt exempel men ni vet när man känner att det är nåt som fattas och det är hon.
vi kommer alltid vara bästa vänner oavsett vad.
när skolan är slut så ska hon och jag ut och resa och leva livet helt enkelt.
jag och emelie är så lika men ändå så olika. eller nej vi är fan lika på nästan allt!
det är så roligt för jag ser direkt när nåt är på tok eller om hon känner sig obekväm och hon
är likadan när det gäller mig. sen så är vi lite telepatiska också. ibland behöver vi inte ens säga nåt
utan vi förstår varandra ändå. då känner man varandra väl må ni tro!
oj, jag skulle kunna skriva så mycket om emelie. men känns lite långtråkigt för er som läser hih.
men en sak är säker och det är att den som inte känner emelie har fått otur i sitt liv.
för hon är världens bästa vän!
världens snyggaste är hon ju ijofersej också, hehe.
älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback