dag 1 - presentera mig själv.

okej, jag heter madelene ida jeanette thunström och bor i karlbo med min mamma, syster och pappa.
jag tycker själv att jag är en väldigt glad person och ganska lätt att umgås med.
jag är väldigt sprallig och aktiv men samtidigt svin lat, hehe. och så är jag extremt morgon trött.
jag älskar att sova, det är bland det bästa jag vet. fast bara för att jag älskar det så ligger jag inte och sover hela helgerna. då tycker jag om att umgås med min pojkvän eller att gå ut på galej eller bara hänga lite med mina vänner.
  • jag blir lätt facinerad av saker och ting.
  • jag har lätt för att skratta.
  • sover alltid när jag åker bil. (lite längre sträckor)
  • jag gillar att använda svåra och komplicerade ord, tycker jag låter så smart då. även fast jag inte riktigt vet vad dom betyder, hihi.
  • jag kan typ inga kändisar. onödig fakta enligt mig att kunna.
  • jag älskar djur. har typ 70 djur här hemma, hihi
  • jag behöver mycket tid för mig själv för att jag ska fungera.
  • jag tycker inte om kolsyra. avslaget däremot, mums!
så här har ni fått veta lite om lilla mig :)
auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback