dag 9 - detta ångrar jag.

egentligen så är det, dag 8 - viktiga personer i mitt liv, men jag kan inte välja ut bara sådär.
så hoppar över den och kör på den här istället.
svårt. det finns ju mycket jag ångrar.
men nånting som jag ångrar väldigt mycket, som jag inte tänker gå in på allt
för mycket. det är när jag och felix blev tillsammans, då var jag en riktigt bitterfitta.
felix är sån himla fin person så han har många vänner, killar och tjejer.  men jag var liten och
omogen. så ex. en gång när felix skulle vara med hans kompis amanda. då blev jag svinsur i
flera dagar. usch när jag tänker på hur jag var så får jag ångest.
för det första så vågade ju inte felix säga när han skulle va med sina kompisa för att
jag blev så himla sur hela tiden.
men jag var ju inte sur för att han var med dom. eller jo. men jag blev ju mest sur för
att jag var svartsjuk och eftersom han är min första kärlek så var jag jätterädd att mista
honom. sen för det andra så fick ju hans kompis dåligt intryck av mig. och för det tredje så
slutade ju dom leka alls. vilket är mitt fel...
tyvärr så kan jag inte spola tillbaka tiden även fast jag vill.
nu är det annorlunda kan jag säga! felix får vara med precis vilka han vill, vara kvar där hela natten,
ja som han vill typ. och det är för att jag litar på honom. och för att jag har mognat!
aa men det här är nåt jag verkligen ångrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback