dag 7 - min första kyss.

min första kyss var i fyran med andreas sundin. min första riktiga kille som jag blev kär i "påriktigt".
vi var tillsammans i typ 8 månader. hahah ett riktigt gulligt par var vi allt.
men jag vill nog faktisk ha felix som min första riktiga kärlekskyss.
jag kommer ihåg det som om det vore igår. jag, felix, robin och camilla hade varit på bio.
sen när bion var slut så stod vi alla fyra där utanför och väntade på skjuts hem.
sen så kom robin och camillas sjuts och då när dom gick sa camilla
"felix nu förväntar jag mig att madde ska få en godnatt kyss av dig"
hahah både jag och felix tittade på varnadra och flinade.
sen ivarje fall så åkte vi hem till mig. vi gick in och tog fram godis och chips tror jag det var.
sen så slog vi på en film. sen vid ett tiden så sa felix att han var tvungen att åka hem.
vi gick ut, stod och pratade en bra stund. sen så sa jag med nu måste jag verkligen gå in.
då tog han tag i min hand och sa får man ingen godnatt kyss då?
jag flinade och sa "joo klart du får, hihi"
sen så gick jag in med världens leende och han brummade iväg med sin moppe.
kommer vekrligen ihåg hur mycket det kittlades i hela kroppen och jag log hur länge som helst.

jag känner fortfarande det där pirret i magen när jag pussar felix.
vilken kille jag har. finast i världen dessutom. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi kommer ihåg att ni tyckte det va så pinsamt när jag sa de :D

men en kyss blev det ju hhihi :D<3

2011-02-04 @ 17:41:02
URL: http://camillaketonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback