dag 6 - mina drömmar.

förut så var min dröm att bli rik och ha en rik man och tre barn. sen att jag skulle bli veterinär.
men det är inte min dröm längre. nu för tiden är min dröm att jag ska leva lycklig. ha ett roligt jobb som typ bartender som jag ska bli.
faktiskt så vill jag inte bli rik längre. man kan ha kul ändå och jag vill hellre leva på ett varmt ställe med härliga människor. flytta runt lite hela tiden.
såhär vill jag att mitt liv ska se ut (ungefär).
efter skolan så ska jag och emelie ut och resa i världen. bo lite här och där och göra lite små jobb här och där.
kanske rensa fisk i två veckor på ett ställe, sen kanske hjälpa till på en bar.
sen när vi tröttnat och vill ha lite mer pengar, då ska jag utbilda mig till bartender.
sen jobba som det i några år förhoppningsvis.
det är sen när jag tröttnat på allt det här jag vill bilda familj. då kan mannen min gärna få tjäna ganska bra, hehe.
sen så vill jag nog faktiskt fortfarande ha tre barn. en kille och två tjejer.
jag ska blir världens bästa morsa! vilket jag tror faktiskt, hihi.
sen så är det ju självklart att jag ska ha massa tatueringar och äga allmänt.
nej nu ska jag gå och lägga mig och mysa med felix.
auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback