baby your a firework.

okej en liten snabb uppdatering.
onsdags : åkte hem till felix efter skolan.
torsdag : gosa med fellan, sen på kvällen så åkte jag hem till isabell.
fredag : sovmorgon. hann spela lite biljard med isabell. köpte balbiljett, iiih.
sen så kom fellan hem till mig efter han hade slutat. vi åt och spelade, hehe.
sen så åkte vi och kollade på dansföreställningen.
åkte hem och sov kvar där. kom nyss hem. felix skulle iväg till sälen eller nåt sånt
där skidställe, hu. han kommer inte hem förns på tordagkväll.
idag ska jag partajja lite. ska snart dra mig hem till emilia och firra mig med henne.
sen ska vi nog åkte till christofferrobin sen blire rebecca&fiona. wiee tagga.
auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback