witch doctor.

ohärlig låt? världens skönaste ju!
imorse när jag åkte buss så var jag först trött
och satt och kollade ut som vanligt och var tom i skallen
liksom. men sen så såg jag jag en ung kille kliva på bussen
men en barnvagn och en lite kille på typ 3 år i handen. först
tänkte jag "åhnej inte en ung oansvarig pappa..stackars barn."
men sen så såg jag hur bra han var med barnen. dom satt och
skrattade hela tiden! och det gjorde mig så JÄVLA glad. hihi så fint
att se sånt där. riktig kärlek.
sen så såg jag världens sötaste hund när jag gick av bussen också.
ska han en mopps när jag blir "stor".
imorgon gäller det, gaaaaaaaaah.
kom och kika på när min gymnastikgrupp ska tävla, så ska ni
få se massa coola och fina grejjer!
klockan kvart i 3 blir perfa att komma. koppardalen, be their!





fina brittany murphy och söta bebisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback