en vän med en bil.

HEJ!
den här dagen har varit skit rent ut sagt. allt har gått och helvete.
fan. har verkligen hatat allt idag och bara önskat jag skulle
bli påkörd av en bil.
men trotts allt tplande idag så blev jag på mycket bättre humör direkt jag kom
hem, konstigt nog. brukar alltid vara tvärtom.
jag är så glad nu. har umgåts med min fina släkt.
sen så har jag varit dryg mot beckan och alex.
dom är så söta. hihihihihihihihihi.
nej men dom är faktisk de. och dom och dom gillar mig.
även fast dom säger att jag är dryg. sprang in på beckas
rum och slänger mig mellan dom och lägger mig och kollar
på tv med dom, ehehehehe. odryg storasyster?
nej men nu ska jag packa min väska. sen så ska jag
skjutsa hem alexander och skjutsa mig själv hem till felix.
auf wiedersehen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback