sjutton suger.

idag efter skolan så gick jag hem till världens bästa moster. alltså min storasyster, hihi. vi toka och jag lagade mat och grejja. sen så gjorde vi ett personligt cv till mig också, för jag ska söka jobb. ska börja jobba på helgerna. usch, men det måste bli så nu.

nu ska jag titta på en film och sörja för att jag inte är arton. jag och linda kollade på om det var några bra som skulle spela snart och kent skulle spela i eskelstuna den 25 september. och då tänkte jag att jag och fellan skulle gå på de som vårat firande. alltså att vi skulle gå på kent som ett firande för våran två års dag. men då var det tydligen arton års gräns så där sprack ju min superbraiga plan. usch vad jag är sur nu för att jag inte är arton.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla stumpan, dom måste spela på fler ställen? Du och stora syster är två retstickor <3<3 hih

2010-09-01 @ 22:47:49
Postat av: Storesyrran

Det kommer att vara superbra att ha helgjobb! Tänk så mycket fint du kan unna dig själv; kläder, smink, skor, konserter och allt vad du nu vill ha :)

Jag tyckte att det var awesome med extraknäck när jag gick på gymnasiet :)



Du får kolla på ticnet om det finns något annat bra band som spelar. Annars så vore kanske lazerdome roligt? Det finns ju i Borlänge. Och så gå på nåt mysigt ställe och käka gott på kvällen :)



http://www.iceborlange.se/lasergame

2010-09-01 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback