rättvik.

kom hem från rättvik för några timmar sen. det var så trevligt att träffa tjejerna igen. det kände så skönt, jag har haft lite ångest med rättvik faktisk. att när jag började samhäll att jag ville tillbaka dit igen. men idag så kände jag verkligen att det där är ingenting för mig. och det kändes så jälva skönt att känna de! ååh vad skönt det var. vi skrämmde ettor på natten, var ute och gick inatt, lagade mat, busade, jag följde med patricia och louise till en lektion efter lunch. fick lära mig hur man mjölkar kor, den ni! hahah. nej men det var intressant faktiskt.

nej nu ska jag duscha sen lägga mig och gosa med mami som kom hem för en liten stund sen.
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback