min man ♥

känner att jag måste börja sköta skolan. jag blir så tokig på att dom dragit in bussarna till karlbo, det är faktiskd deras fel att jag inte sköter mig. jag blir tokiga av att sitta och vänta en timme på bussen. näe deras fel.

har nyss mumsat marabou digestive till festival, åh jag älskar den filmen! den är så bra och en kille som är med där är så jälva snygg. wosch dör. gosade med bellis gjorde jag också. hon är är väl för söt. ligger i min famn och tittar på filmen och lägger huvudet på snedden och ser ut som att hon inte fattar nånting. hah det gör hon säkert inte heller men hon ser så förbaskat söt ut när hon gör så. och när hon ligger och kollar på mina händer hela tiden. som ni förstår så är bella besatt av händer och naglar. söti!
PUSS!



världens snyggaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback