mamma ♥

hejsan bloggen!

vill bara säga att min mamma är nog den bästa på hela jorden. hihi. jag vet att du kommer klara det här och och det kommer gå bra. kan ju berätta lite snabbt varför jag säger såhär. jo år 2006 gjorde min mamma en ryggoperation och den gick inte så bra som den skulle göra. så hon blev förlamad ett tag och blev inlagd på sjuhuset ett bra tag. och mamma har haft värre smärtor än innan hon gjorde den opertationen. men imorgon så ska dom orperara in en grej i mammas rygg i förhoppningar om att de ska bli bättre. vilket jag verkligen tror och hoppas! så nu vet alla det. jag tycker inte om att prata om det här, men nu vet ni så nu behöver ni inte prata om det med mig. älskar dig mamma.

igår så sov jag hos min älskling. min fina pojkvän med dom fina lockarna och dom bruna fina ögonen och det helt underbara leendet. åh vad jag är glad att du finns i mitt liv och att jag får dela massa fina minnen det med dig!

ikväll klockan 19.20 går mitt tåg till rättvik. ska dit och hälsa på, ÄNTLIGEN! hihi ska bli så trevligt så. men jag ska bara stanna en dag dock. men det är bättre än ingenting. ja det var väl allt jag hade att säga. vi hörs.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback