hej sötnosar.

igår var sp tvåorna till stockholm. det var väl trevligt, mycket bättre än skolan i varje fall. hann gå lite på stan och hittade två linnen, inga speciella men bra baslinnen. sen så åt jag, eve och camills på max. så sjukt gott. mums!
har typ nyss vaknat, hihi. jag hade asont i huvudet igår så tänkte att jag kanske inte skulle gå till skolan idag. men sen så upptäckte min syster att vi inte har något vatten..så vi kunde inte duscha eller typ koka te. så då bestämde jag mig för att vara hemma. får se hur jag ska göra ikväll efter afrodansen. måste ju duscah. hmm kanske far hem till fellan. men vi får la se hur det blir.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hoppas att huvudet blir bättre söto. Kul det ska bli på afron ikväll <3

2010-09-15 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback