2010-09-26

idag så sov jag till klockan ett och det var så skönt. haha pappa berättade sin dröm för mig idag. och då hade det vart så att han hade sett tjuvar i mitt hus och då hade han sagt åt mig att ringa 112 och då hade jag sagt "och vad vill vi dom då?" hahahhah skulle vara så typiskt mig att säga så om jag var trött.

idag har jag även varit flitig. jag har varit ute i flera timmar med hundarna. har tränat agility med dem. askul. eller i varje fall med dom som är bra. ta åt dig bella! jag ska försöka börja på agility med bellsi. hih. sen så har jag även tränat gymnasik. gick faktiskt jättebra och jag älskar min grupp. nej nu ska jag gå och borta tänderna och gå och lägg mig och lyssna på musik.
justja, idag fyller louise år också. så grattis gullunge ♥
PUSS!



mitt fina tjut som jag kallar henne. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback