min barn.

nu kommer några sötingbilder på mina små barn. åh dom är så söta. men snart ska dom flytta hemmifrån. blä vill inte de. men som tur är så ska en av dom små busarna hamna i krylbo och det är ju jättenära. hon har fått ett namn till och med, Chanti. tyckte det var jättefult först men nu tycker jag det är jättefint och passar henne. sen så har jag döpt våran lillkille också, hihi. hubert! han passar verkligen att heter hubert, åh min lilla hubert.
PUSS!



chanti ♥



hubert ♥



och här är alla tre små sötnosar. det är den bruna i mitten som ska bo kvar här hos oss. än så länge kallas hon kakan men mamma vill att hon ska ha ett "snyggare" namn så hon kommer nog heta nåt annat i framtiden. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback