hippi aka cancerbarn.

idag har jag blivit kallad hippi hela dagen. hade på mig mitt jättesöta pannband, haha pannband det låter så fult. men men det heter ju så, så måste ju säga så. aja hade på mig det idag sen så hade jag instoppat och en jeans väst då såg jag tydligen ut som en hippi...haha vet inte hur jag ska ta det. men men jag tycker om mitt pannband ivarje fall.

sitter här och väntar på att fellan/segast.se ska komma hit. han kommer väl som småning om. ska nog ta upp allt godis, chips, glass och kolasås som ligger ner och bara väntar på mig. min sista helg jag får äta massa gottis så ska äta upp mig. sen på måndag så blire andra bullar.
måste även säga tack till alla som bryr sig om mig!
PUSS!



idag i skolan. vi jobbade flitigt! eller inte..hehehoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback