hej och hå jag är trött.

usch. jag är så himla trött. funderar på om jag har någon sömnsjukdom. eller jag kanske lider av konstant trötthet? ååh blir tokig. jag kommer fan inte ens upp till skolan ibland.

1. för att jag måste ligga och dra mig ett jäkla tag och då brukar jag somna om ibland, vilket som inte är bra.
2. kallt att gå upp, tråkigt i skolan, inget som lockar.
3. ibland stänger jag av alarmet utan att jag ens vet de och försover mig även fast mamma kan ropa och jag har svarat..minns det inte sen när jag vaknar påriktigt.
aja nu ska jag sluta klaga på min trötthet. ska ivarje fall ta mig ett powernap. sen vid sex blir det en promenix till afrodansen. sen så ska jag antagligen spela innebandy vid halv nio till tio. men jag känner mig så trött så får se hur det blir. godnatt.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback