whatsername.

idag var det skola. fy helvete vad trött jag var. ville verkligen dö imorse, usch hatar den känslan. felix gick på planet klockan åtta imorse och drog till egyptien. fy vad fuskigt! men han lovade mig att vi skulle ha en bastumys kväll när han kom hem, hihi. blev fan arg på honom. fick veta igår att han hade en bastu...haha kul vi har varit tillsammans i 2 år och jag inte vetat om de.
kan ivarje fall berätta en god nyhet! jag ska utomlands jag med. fyfan vad gött! jag och min familj drar iväg den artonde till den tjugofemte december. är så jävla glad över det. behöver verkligen det.
sen så kan jag ju berätta att jag har varit och hälsat på min faster och mina söta kusiner idag. plus ätit thai.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback