seven days a week

jag kan inte förstå hur jag kan vara så sjukt taggad inför att tatuera mig, helt sjukt. jag pratar om det varje dag i princip. jag sitter och funderar på det varje dag ivarje fall. hihi vilken liten nörd jag är. men att tatuera mig har verkligen varit något jag sett fram emot så himla länge. vet redan vad jag ska tatuera, vet många jag ska tatuera, hehe.
idag efter träningen, som gick super, så gjorde jag värsta goda kvällsmaten efter jag duscht. haha intresseboken anteckar. nej men serri jag har nog aldrig ätit så god kvällsmat!
kolla vad gott det ser ut! haha nej det gjorde det faktisk inte. men det var det.
* oboy
* hårdmackor
* papaya yoggurt med skivad banan och nektarin
*och min fisklever olja tablett
mumms



här får ni en otroligt charmerande bild på lilla söta mig, eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback